martes, 6 de diciembre de 2011

El Clàssic 10-12-11

Dissabte pot passar de tot, potser perdem, potser el Madrid ens fa una golejada.... no dic que no ho puguin fer, però el meu equip m'ha demostrat que està en condicions per guanyar.

Passi el que passi la Lliga no acaba demà... Si el Barça guanya, perfecte, alguns hauran de callar i estarem amb menys diferència de punts. Si guanya el Madrid, alguns començaran a dir que ja tenen la lliga a la butxaca, no cometaré res sobre això...

No diré que m'és igual perdre o guanyar perquè mentiria... Si perdem m'emprenyaré i faltaria saber de quina manera perdem per saber quant em cabrejaria... I si guanyem seré feliç, totalment.

No em considero anti-madridista, però tampoc tinc simpatia per ells i detesto els cantics del Bernabeu cap al Barça... Així que dissabte el Barça sortirà a demostrar el que sap fer al camp i a lluir-se; el resultat es decidirà allà.

Acabo amb: passi el que passi, SEMPRE FCB <3


PD; aposto per un 1-2; primera part dominada pel Madrid 1-0; segona part 1-2. Gols de CR, i Villa-Messi

No hay comentarios:

Publicar un comentario